4 Nisan 2013 Perşembe

''Başının o ağrısı beni görüncedir.''

Seni görmediğim halde başımın ağrıması hayra alamet değil.

Seni görmüyor olmamın beni iyileştirmesi gerekirken gittikçe dibe batmam hiç normal değil.

Dipteyim ve başım ağrıyor. Bu boktan eve tıkılıp kaldım.

-Hayır hiçbiri benim suçum değil, inanmazsan anneme sor.

Aslında ev çok mühim, kapısını kilitleyip pencerelerini açmalarım çok vahim. Çünkü ben böyleyim, yapacak pek de bir şeyim yok. Hepsi kendimi bir duruma soktuktan sonra nefes alamamalarım gibi. Hepsi biraz ben, biraz sen gibi. Yerdeki sigara külleri gibi.

Külleri temizliyorum.

Artık sarhoş olamıyorum.

Başım ağrıyor.

Aslında ben hiç büyümedim.

Hepsi benim suçum.

Senin beni çatır çatır sev-e-meyen tüm hücrelerini çatır çatır sikeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder