10 Mayıs 2013 Cuma

Yanıt

Kayboldum.

Durmadan arıyorum şimdilerde.

Şimdilerde arayıp da bulamamaktan başka işim yok.

Alıştım.

''Alışmak insanın en kötü özelliği.'' dediğimde karşı çıkanlar vardı.

Alışmazsak yaşayamazmışız. Sanki şimdi yaşıyormuşuz gibi.

Onlarla bir günlüğüne beyin takası yapmak isterdim.

Kafam bana ağır geliyor. Kendimden başka bir şeyden korkmuyorum.

Cesaretsizim şu sıralar. En azından kendimi kandırmıyorum.

Cesaretsiz bir kayıp olmanın acısı çok büyük. Bulduğunu bile fark edemeyebiliyorsun.

Bazen.

Geçmişte arıyorum.

Geçmişi bugünle kıyaslıyorum, başım dönüyor.

Alkol olmasaydı.

Dönmeseydim.

Bindiğimde alkollüydüm: 28T

O otobüs sonsuzluğa uçsaydı ve geri dönmeseydim. Geri dönmeseydim değişen pek bir şey olmazdı.

Yenilerde arıyorum.

Yeni ve iyi olan bir şeyle karşılaşmadım bugüne kadar. Her şey değişiyor ve iyileşen hiçbir şey yok.

Gelecekte arıyorum. Ben kendimi en çok gelecekte arıyorum.

Başım döndükçe ben dönüyorum.

Aşık olmanın varlığına inandığını söyleyen birkaç adam görüyorum, yalnızca konuşuyorlar.

Amenna, hepimiz özgürüz diyorum.

Acı çekmenin özgürlükle bir bağlantısı mı vardı? Hatırlayamıyorum.

En çok da gelecekte arıyorum.

Geçmiş geçmiyor. Adamlar uzaklardan geliyor.

Ben bir yere gidemiyorum.

Şimdilerde hata üstüne hata yapmaktan başka bir şey yapmıyorum.

Öyle bir hayalim var ki, asla gerçekleşmeyecek.

Öyle bir hayalim var ki, düşündükçe kahrımdan ölüyorum.

Şimdilerde hayallerimden başka düşündüğüm bir şey yok.

Zaman daralıyor.

Tatil bitti.

Uyanma vakti.

Cevap bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder