13 Mayıs 2013 Pazartesi

Sokak

hayatım boyunca, çok şey istediğimi sandım. yanılmak insanın en doğal özelliği.

başucumda bir sehpa var. omzumun hizasında Tezer Özlü olmadan uyuyamıyorum. güçlü hissettiriyor. en olağan şekilde.

öpüşmenin güzelleştirdiğine inanıyorum. gençleştirdiğine.

yeterince genç olduğumu fark ettiğimde yalnızlaşıyor, fazlasıyla yaşlandığımı hissettiğimde öpüşüyorum.

en çok da öpülüyorum, hoşuma gidiyor.

her şey boynunda başlayıp omuz başlarında bitiyor.

bazı zamanlar gözlük takıyorum. bu aralar sürekli sigara içiyorum. erken ölmekten başka bir çarem kalmadı.

fazla düşünmek manasızlaştırıyor.

çünkü,

öpüşmenin öpüşmekten daha büyük bir anlamı yok.

yalnızca,

aynaya baktığında iyi hissetme hali. beynindeki sivrisineklerin öldüğü an.

beyninin olmasını istemediğin zamanlar olur, bilirsin.

bazıları bilmez.

başkasını öldürmemek için kendini öldürdüğün zaman, işte o zaman anlarsın.

sokaklar evlerden daha güzeldir.
 
öldüğün gün, ölmüş olacaksın.

o kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder